Müşteri geri bildirimlerine hızlı ve etkin şekilde yanıt vererek, müşteri memnuniyetini maksimum düzeyde tutmayı amaçlamak.
Ürün ve hizmetlerimizin kalitesinden ödün vermeden, yurt içi ve yurt dışı pazarlarda rekabetçi bir pozisyon edinmeyi hedeflemek.
İlk defada doğru yapma ilkesiyle, sürekli olarak teknolojik ve insan kaynağı yatırımları yaparak teknik altyapımızı geliştirmek.
Toplumsal sorumluluk bilinciyle hareket ederek, uluslararası alanda örnek gösterilecek bir kuruluş olmayı amaçlamak.
Kalite Yönetim Sistemi, Çevre Yönetim Sistemi ve İş Sağlığı Güvenliği standartlarının gerekliliklerini karşılayacak şekilde yönetim sistemlerimizi dökümante etmek, belgelendirmek ve sürekli iyileştirmek.
Çalışanlar için güvenli ve sağlıklı çalışma koşulları sağlamak, işle ilgili yaralanmaları ve sağlık sorunlarını önlemek.
Tüm çalışanların iş sağlığı ve güvenliği konularında bilinçlenmesini sağlamak için düzenli eğitimler düzenlemek ve çalışan katılımını teşvik etmek.
İş sağlığı ve güvenliği risklerini dikkate alarak, iş kazalarını ve meslek hastalıklarını önlemek için gerekli önlemleri almak.
Üretim faaliyetlerimiz sırasında, yasal düzenlemelere ve standartlara uygun olarak kalite, çevre ve iş sağlığı güvenliği yönetim sistemlerini uygulamak.
Tüm çalışanların mesleki gelişimini desteklemek ve başarıyı teşvik etmek için gerekli eğitimleri sağlamak.
Çevresel etkileri minimize etmek, kirliliği önlemek ve atık üretimini azaltmak için dikkatli olmak.
Çevreye zarar verme potansiyelini azaltarak, toprak, hava ve su kaynaklarını korumak.